donderdag 22 april 2010

Planning GIP (eindevaluatie-DB)

In mijn tussentijdse GIP-evaluatie van maart zijn we tot de conclusie gekomen dat ik foto's moet combineren met tekeningen.
Wat wil ik nog bereiken in de lessen Digitale Beeldvorming?
>Inscannen tekeningen en bewerken in Photoshop (inscannen is thuiswerk)
>Achtergrond adhv foto's combineren met tekeningen (Photoshop)
>Figuren binnenbrengen in Photoshop & Illustrator en verbeteren
>Juiste stijl kiezen en perfectioneren
>Te weten komen of ik mijn tekenstijl ook in Photoshop kan realiseren
>Opnames maken en tot film komen
>Opnames verbeteren in Photoshop

WEEK1
-MEEBRENGEN-
Tekeningen (thuis al inscannen)
Foto's decor & figuren
Storyboard
Werkschetsen
-TO DO-
Tekeningen verbeteren en samenbrengen in Photoshop
(werken in lagen)
Beelden van verschillende scenes vormgeven in Photoshop
(fragmenten van elke scene uittekenen en bewerken in Photoshop, als richtlijn)


WEEK2

-MEEBRENGEN-
Foto's & tekeningen figuren
Storyboard
Werkschetsen
-TO DO-
Kiezen stijl figuren
Overgang zwart/wit naar kleur van figuren uitwerken in Photoshop
Achtergronden WEEK 1 samenbrengen met figuren


WEEK3

-MEEBRENGEN-
Storyboard
Werkschetsen
Alles van vorige weken meebrengen
Alle uitgewerkte tekeningen voor film
-TO DO-
Alles binnenbrengen & tot film maken (in welk programma?)
Perfectioneren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten